Søknadsskjema for momsrefusjon

Her finner du skjema for merverdiavgiftskompenasjon

Søk om ExtraExpress - forenklet og hurtig

ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering gjennomfører i 2014 en pilotordning med et forenklet søknadsskjema og hurtig behandling: ExtraExpress. Formålet med ordningen er at det skal gå raskere fra idé til gjennomføring av prosjekter.

Tilskudd til lokale demensaktiviteter fra TV-aksjonen

Med tv-aksjonsmidlene fra 2013 opprettes det en tilskuddsordning i Nasjonalforeningen for folkehelsen. Det gis tilskudd til lokale aktiviteter i regi av fylkeslag, helselag og demensforeninger. Samme søknadsskjema benyttes til søknad om statlige tilskudd fra Demensplan 2015 og om midler til likemannsarbeid i lokallagene.

Tilskudd til pårørendeskole og samtalegrupper

Kommuner og spesialisthelsetjeneste kan søke om tilskudd til både pårørendeskoler og samtalegrupper, men oppfordres til å samarbeide med frivillige organisasjoner om pårørendetilbudene. Frivillige organisasjoner kan søke om tilskudd til samtalegruppe.

Søk om tilskudd til lokale hjerteaktiviteter

Vi fortsetter med tilskuddsordning til lokale hjerteaktiviteter i 2014. Alle lokallag kan søke om tilskudd til én fysisk aktivitet og én kostholdsaktvitet. Dette gjelder aktiviteter som gjøres året rundt.

Søk om midler til studietiltak

Helselag og demensforeninger kan søke om midler til kurs fra Nasjonalforeningen.

Tilgang på midler i kommunen eller fylket?

En del kommuner og fylker har budsjettposter øremerket frivillig arbeid. Ta kontakt med din kommune eller fylke og spør om mulighetene.

Søk om midler fra ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering

Nasjonalforeningen for folkehelsen har i mange år vært opptatt av forebygging og å fremme en sunn livsstil. Dere i lokallagene er viktige bidragsytere ved at dere arrangerer ulike tiltak for å bedre folkehelsen.

Søknad om midler fra TUBFRIM

TUBFRIM har samlet inn brukte frimerker, prospektkort og telekort i over 80 år. Disse videreselges til samlere, og overskuddet fordeles av Nasjonalforeningen.

Velkommen til Nasjonalforeningen for folkehelsens medlemsnett

På våre medlemssider vil du finne nyttig informasjon og støtte til deg som er engasjert i Nasjonalforeningens arbeid.

Er det noe du savner på disse sidene? Ta kontakt med oss ved å sende en e-post til redaksjonen@nasjonalforeningen.no

Du kan komme tilbake til våre vanlige internettsider ved å klikke her.